tisdag 9 mars 2010

Välkommen till 2000-talet!





Nu har det äntligen inräffat, jag har blivigt med internet!


Min bästa vän Elin hälsade mig välkommen till den moderna tiden och jag kände att det var dax att krypa fram bakom min sten i skogen. Det mest fantastiska är att jag nu mera även är begåvad med spotify, från och med nu ska det alltid ljuda sköna rytmer på kyrkbacken, yeah!

Tro för den delen inte att jag bara suttit hemma och okynnes-surfat hela dagen... nä det gör jag på natten. Skolarbetet flyter på även om jag har svårt att ta mig upp på mornarna. Idag har jag färgat tyg och provmålat lite med reaktiva färger, försöker få fram den riktiga påfågel-känslan. Jag satt i nästa två timmar och knöt in knappar i tyget , det kan nog bli fint.

Har även återupptäckt världens bästa snack från dagis-tiden, nämnligen stjälkselleri med jordnötssmör, det må låta som en skum kombination men det smakar fantastiskt!

1 kommentar:

  1. Jobba flitigt hela dagen och okynnessurfa på natten, check! ;). Sömn? njaee...

    SvaraRadera