söndag 7 mars 2010

Vilket anti-klimax!

Jag vaknade, jag diskade, jag städade... lite iallafall!

Jag laddade med mackor å en extra kopp kaffe, för nu äntligen skulle jag bli med internet.

Tog den långa vägen, den genom skogen för att komma till affären. Fotade det vackra, dalsländska, soldränkta vinterlandskapet å planerade min hemma-kväll, äntligen skulle jag kunna sitta hemma å titta på filmklipp och lyssna på musik.

Efter ett par kilometers snö-pulsande kommer jag, lite lagom svettig och förväntansfull, till paketutlämningen där jag med fasa få höra att mitt paket är borta... BORTA!!! Det kom tydligen inte med i leveransen, jag som trodde att det var själva vitsen med mobilt bredband, att man kunde ta det med sig.

Snacka om anti-klimax!

Förvirrad och ställd söker jag mig till skolan och får ingenting vettigt gjort... kanske, kanske kommer mitt paket imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar